“Van data-analyse tot communicatieadvies en van een event organiseren tot het maken van een nieuwsbrief: mijn dag is goed is als ik een klant een glimlach heb bezorgd, zaken voor elkaar heb gekregen en mijn to-do lijstje geen to-do’s meer heeft.”
“Een goede database helpt een organisatie campagnes te beheren en te onderhouden. Met de klant inventariseer ik de wensen, schoon de aangeleverde data op en verrijk het waar nodig. Zo bouwen we een goede database waarmee de klant gericht en efficiënt zijn doelgroep kan bereiken.”
“Contact met onze klanten en leiding geven aan het team zijn mijn belangrijkste taken als ondernemer en eigenaar van dmdesk. Het ondernemerschap is iets moois en ik zet me lokaal in om dat Rotterdamse ondernemerschap te stimuleren. Hieruit bloeien iedere keer weer nieuwe kansen. Voor dmdesk, maar ook voor onze klanten.”
“De administratie komt bij verenigingen vaak op de laatste plaats. Daarom neem ik ze de ledenadministratie, maar bijvoorbeeld ook de congresregistratie en financiële afhandelingen volledig uit handen. Onze klanten kunnen zich richten op datgene waarvoor ze ooit de vereniging hebben opgericht.”
“De boodschap van onze klant brengen we over aan verschillende doelgroepen. Vooraf bedenken we de beste manier om dit te doen. Na afloop meten we de respons, zodat we inzicht krijgen in het moois wat we met de campagne hebben bereikt. Zodat we de volgende campagne nog beter kunnen inzetten.”
“Alles draait binnen communicatie om het bereiken èn raken van de doelgroep. Inleving, creativiteit en een heldere maar verrassende inhoud zijn daarbij mijn uitgangspunten. Iedere boodschap verdient het meest geschikte kanaal of een perfect afgestemde combinatie tussen online en offline. Dit alles met als doel; een boodschap waarmee je je doelgroep aan je verbindt voor nu en de toekomst.”