Deze #fancreators gaan voor u aan de slag

linkedin afbeelding

Brigit van Bruchem

linkedin link Communicatieadviseur & Senior Projectmanager Brigit heeft als specialisatie communicatieadvies

“Van data-analyse tot communicatieadvies en van een event organiseren tot het maken van een nieuwsbrief: mijn dag is goed is als ik een klant een glimlach heb bezorgd, zaken voor elkaar heb gekregen en mijn to-do lijstje geen to-do’s meer heeft.”

linkedin afbeelding

Marjolein Derks

linkedin link Marketingcommunicatie Adviseur & Senior Projectmanager Marjolein heeft als specialisatie (online) strategie

“Het is zo mooi als de campagne een succes is! Het presenteren van ons idee is altijd spannend, maar omdat we goed luisteren naar onze klant tijdens de brainstormsessies komt ons concept niet als een verrassing. Omdat we kritische vragen stellen en ‘van buiten naar binnen’ denken weten wij precies waar de fans behoefte aan hebben en hoe wij de fans het beste kunnen benaderen.”

linkedin afbeelding

Jolanda Geleijnse-van Geest

linkedin link Administratief Medewerkster Jolanda heeft als specialisatie financiële zaken

“Vragen over in- of verkoopfacturen, bankzaken en lopende betalingen verdienen een duidelijk antwoord. Ik help bedrijven met informatie over financiële afwikkelingen binnen dmdesk.”

linkedin afbeelding

Kim Haverman

linkedin link Databasemanager Kim heeft als specialisatie het opzetten, beheren en onderhouden van databases

“Een goede database helpt een organisatie campagnes te beheren en te onderhouden. Met de klant inventariseer ik de wensen, schoon de aangeleverde data op en verrijk het waar nodig. Zo bouwen we een goede database waarmee de klant gericht en efficiënt zijn doelgroep kan bereiken.”

linkedin afbeelding

Leo Kool

linkedin link Directeur Leiding geven

“Contact met onze klanten en leiding geven aan het team zijn mijn belangrijkste taken als ondernemer en eigenaar van dmdesk. Het ondernemerschap is iets moois en ik zet me lokaal in om dat Rotterdamse ondernemerschap te stimuleren. Hieruit bloeien iedere keer weer nieuwe kansen. Voor dmdesk, maar ook voor onze klanten.”

linkedin afbeelding

Marianne Kool

linkedin link Ledenadministratie & Congresregistratie Marianne heeft als specialisatie ledenadministratie en congresregistraties

“De administratie komt bij verenigingen vaak op de laatste plaats. Daarom neem ik ze de ledenadministratie, maar bijvoorbeeld ook de congresregistratie en financiële afhandelingen volledig uit handen. Onze klanten kunnen zich richten op datgene waarvoor ze ooit de vereniging hebben opgericht.”

linkedin afbeelding

Sophie Museler

linkedin link Projectmanager Sophie heeft als specialisatie opzet en coördinatie van projecten

“Er is een groot verschil tussen de dingen goed doen en de goede dingen doen. Door doelen te stellen en de juiste berg te beklimmen, komen de middelen vanzelf. We leven in een nieuwe tijd binnen de communicatie waar niks te gek is en alles kan. Geen berg is te hoog en daarom is het voor mij elke keer een uitdaging om de klant optimaal te bedienen.”

linkedin afbeelding

Wilma Verkleij

linkedin link Senior Projectleider Wilma heeft als specialisatie datadriven marketing

“De boodschap van onze klant brengen we over aan verschillende doelgroepen. Vooraf bedenken we de beste manier om dit te doen. Na afloop meten we de respons, zodat we inzicht krijgen in het moois wat we met de campagne hebben bereikt. Zodat we de volgende campagne nog beter kunnen inzetten.”

linkedin afbeelding

Sigrid Wentink

linkedin link Online Projectmanager Sigrid heeft als specialisatie online projecten

“Alles draait binnen communicatie om het bereiken èn raken van de doelgroep. Inleving, creativiteit en een heldere maar verrassende inhoud zijn daarbij mijn uitgangspunten. Iedere boodschap verdient het meest geschikte kanaal of een perfect afgestemde combinatie tussen online en offline. Dit alles met als doel; een boodschap waarmee je je doelgroep aan je verbindt voor nu en de toekomst.”