Hoe kunnen we het winkelbezoek van bestaande klanten aan de Specsavers-winkels verhogen?
Oplossing: crossmediaal
dmdesk laat de ontvanger thuis het Specsaversgevoel ervaren en maakt ze zo nieuwsgierig naar meer. De klanten van Specsavers ontvangen via een dm-actie drie vellen met stickers van merkmonturen en accessoires. Door de stickers op een spiegel te plakken kunnen ze verschillende stijlen uitproberen, een foto maken en deze plaatsen op de Facebookpagina van Specsavers. Het leuke van deze stickers is dat de geadresseerden, met een knipoog, de brillen ook echt kunnen uitproberen. Staat de bril je goed? Kom naar de Specsaverswinkel om nog meer merkmonturen uit te proberen.
dmdesk en Specsavers
Wij vinden het geweldig dat we al meer dan tien jaar verantwoordelijk zijn voor alle DM-acties van Specsavers. Elke maand communiceren wij voor hen met een stadion vol aan mensen. Een sterk staaltje retailmarketing zoals het hoort te zijn.
Wilt u ook Direct Mailings versturen? Neem dan contact met ons op.