Databasemarketing

Efficiënt communiceren met tienduizenden lopers

logo van het bedrijf

De ABN AMRO Marathon Rotterdam is sinds de start in 1981 uitgegroeid tot een toonaangevend loopevenement. Zowel nationaal als internationaal. Het marathonweekend is een mix van (top)sport en volksfeest. Geen andere marathon in Nederland kan de sfeer in Rotterdam evenaren met ruim 925.000 enthousiaste toeschouwers langs het parcours.

Hoe kunnen we efficiënter communiceren met alle betrokkenen bij de jaarlijkse marathon in Rotterdam?

Oplossing: CRM

dmdesk heeft een CRM-omgeving ontwikkeld waarin alle informatie over vrijwilligers, recreatielopers en professionele lopers terug te vinden is. Van startnummers en eindtijden tot benodigd materiaal per vrijwilliger.

dmdesk en Marathon Rotterdam

dmdesk heeft een CRM-omgeving ontwikkeld waarin alle informatie over vrijwilligers, recreatielopers en professionele lopers terug te vinden is. Van startnummers en eindtijden tot benodigd materiaal per vrijwilliger.

Marathon Rotterdam

Maak een afspraak

Wilt u uw verhaal vertellen, maar weet u nog niet hoe u dat precies gaat doen? Laat dan uw gegevens achter en wij nemen contact met u op voor een gratis en vrijblijvend communicatie-adviesgesprek.