Crossmediale campagnes

Opvallende mailpacks die je naar de winkel halen

logo van het bedrijf

Specsavers is ’s werelds grootste opticienketen in particulier bezit. In Nederland zijn 117 Specsavers-winkels, waarvan er 110 ook een hoorservice bieden

Hoe kunnen we het winkelbezoek van bestaande klanten aan de Specsavers-winkels verhogen?

Oplossing: crossmediaal

dmdesk laat de ontvanger thuis het Specsaversgevoel ervaren en maakt ze zo nieuwsgierig naar meer. De klanten van Specsavers ontvangen via een dm-actie drie vellen met stickers van merkmonturen en accessoires. Door de stickers op een spiegel te plakken kunnen ze verschillende stijlen uitproberen, een foto maken en deze plaatsen op de Facebookpagina van Specsavers. Het leuke van deze stickers is dat de geadresseerden, met een knipoog, de brillen ook echt kunnen uitproberen. Staat de bril je goed? Kom naar de Specsaverswinkel om nog meer merkmonturen uit te proberen.

dmdesk en Specsavers

Wij vinden het geweldig dat we al meer dan tien jaar verantwoordelijk zijn voor alle DM-acties van Specsavers. Elke maand communiceren wij voor hen met een stadion vol aan mensen. Een sterk staaltje retailmarketing zoals het hoort te zijn.

  

Maak een afspraak

Wilt u uw verhaal vertellen, maar weet u nog niet hoe u dat precies gaat doen? Laat dan uw gegevens achter en wij nemen contact met u op voor een gratis en vrijblijvend communicatie-adviesgesprek.